FUNDACJA SPERLING DORADZTWO PODATKOWE

Stan na dzień 2025-04-18 godz. 07:59:26
Numer KRS: 0000786352
Numer REGON: 383360026
Numer NIP: 8133813232
Aktualna informacja wygenerowana na podstawie ogłoszeń zawartych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym
Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym2019-05-15
Ostatni wpis Nr wpisu11Data dokonania wpisu2023-05-11
Sygnatura akt[RDF/486829/23/478]
Oznaczenie sąduSYSTEM

Dział 1

Rubryka 1 - Dane podmiotu
1. Oznaczenie rodzaju organizacjiFUNDACJA2019-05-15 do dziś
3. NazwaFUNDACJA SPERLING DORADZTWO PODATKOWE2019-05-15 do dziś
5. Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?NIE2019-05-15 do dziś
6. Czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego?NIE2019-05-15 do dziś
Rubryka 2 - Siedziba i adres podmiotu
1. Siedzibakraj POLSKA województwo PODKARPACKIE powiat RZESZÓW gmina RZESZÓW miejscowość RZESZÓW2019-05-15 do dziś
2. Adresmiejscowość RZESZÓW ulica UL. MIŁA nr domu 17G nr lokalu 22 kod pocztowy 35-314 poczta RZESZÓW kraj POLSKA 2019-05-15 do dziś
Rubryka 3 - Jednostki terenowe lub oddziały
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacje o statucie
1. Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu106.02.2019R. - UCHWALENIE STATUTU 10.05.2019R. - DODANO PAR. 27 UST. 62019-05-15 do dziś
Rubryka 5
1. Czas, na jaki została utworzona organizacjaCZAS NIEOZNACZONY2019-05-15 do dziś
Rubryka 6 - Sposób powstania podmiotu
Brak wpisów
Rubryka 7 - Nie dotyczy
Brak wpisów
Rubryka 8 - Organ sprawujący nadzór
1. Nazwa organuMINISTER EDUKACJI NARODOWEJ I PREZYDENT MIASTA RZESZÓW2019-05-15 do dziś

Dział 2

Rubryka 1 - Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD2019-05-15 do dziś
2. Sposób reprezentacji podmiotuDO REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.2019-05-15 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaSPERLING2019-05-15 do dziś
2. ImionaSZYMON JAN2019-05-15 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2019-05-15 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU2019-05-15 do dziś
Rubryka 2 - Organ nadzoru
Brak wpisów
Rubryka 3 - Prokurenci
Brak wpisów

Dział 3

Rubryka 1 - Przedmiot działalności
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy173 11 Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH2019-05-15 do dziś
2. Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy169 20 Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE2019-05-15 do dziś
269 10 Z DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA2019-05-15 do dziś
385 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE2019-05-15 do dziś
458 11 Z WYDAWANIE KSIĄŻEK2019-05-15 do dziś
570 22 Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA2019-05-15 do dziś
668 20 Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI2019-05-15 do dziś
773 20 Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ2019-05-15 do dziś
882 11 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA2019-05-15 do dziś
Rubryka 2 - Wzmianki o złożonych dokumentach
Rodzaj dokumentuNrData złożenia za okres od do
1. Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego1data złożenia 11.05.2023 okres OD 15.05.2019 DO 31.12.20192023-05-11 do dziś
2data złożenia 11.05.2023 okres OD 01.01.2020 DO 31.12.20202023-05-11 do dziś
3data złożenia 11.05.2023 okres OD 01.01.2021 DO 31.12.20212023-05-11 do dziś
4data złożenia 11.05.2023 okres OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-05-11 do dziś
3. Wzmianka o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego1OD 15.05.2019 DO 31.12.20192023-05-11 do dziś
2OD 01.01.2020 DO 31.12.20202023-05-11 do dziś
3OD 01.01.2021 DO 31.12.20212023-05-11 do dziś
4OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-05-11 do dziś
Rubryka 3 - Cel działania organizacji
1. Cel działania organizacjiCELEM FUNDACJI JEST DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA, NAUKOWO-TECHNICZNA, OŚWIATOWA ŚWIADCZONA DLA: A) OSÓB CHORYCH, STARSZYCH, BEZROBOTNYCH, BIEDNYCH BEZDOMNYCH; B) OSÓB BĘDĄCYCH W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ ZE WZGLĘDU NA M.IN.: - WYPADKI, KATASTROFY, KLĘSKI ŻYWIOŁOWE, KATAKLIZMY, - ZAKUP LEKÓW, SPRZĘTU ORTOPEDYCZNEGO, - KOSZTY OPERACJI (ZABIEGÓW) MEDYCZNYCH), REHABILITACJI; C) OSÓB UCZĄCYCH SIĘ W SZKOŁACH ŚREDNICH, POLICEALNYCH I WYŻSZYCH; D) OSÓB PLANUJĄCYCH OTWORZYĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ; E) PRZEDSIĘBIORCÓW; F) PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH PLACÓWEK SZKOLNYCH, OŚWIATOWYCH; G) INSTYTUCJI, PLACÓWEK, OŚRODKÓW I ORGANIZACJI ROZPOWSZECHNIAJĄCYCH WIEDZĘ PODATKOWĄ.2019-05-15 do dziś
Rubryka 4 - Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o dniu kończącym rok obrotowy
Brak wpisów

Dział 4

Rubryka 1 - Zaległości
Brak wpisów
Rubryka 2 - Wierzytelności
Brak wpisów
Rubryka 3 - Informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe albo o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości albo w postępowaniu restrukturyzacyjnym albo po prawomocnym umorzeniu postępowania restrukturyzacyjnego
Brak wpisów
Rubryka 4 - Umorzenie prowadzonej przeciwko podmiotowi egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych
Brak wpisów

Dział 5

Rubryka 1 - Kurator
Brak wpisów

Dział 6

Rubryka 1 - Likwidacja
Brak wpisów
Rubryka 2 - Informacja o rozwiązaniu organizacji
Brak wpisów
Rubryka 3 - Zarząd komisaryczny lub przymusowy lub przedstawiciel do prowadzenia bieżących spraw stowarzyszenia
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacja o połączeniu lub podziale
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o postępowaniu upadłościowym
Brak wpisów
Rubryka 6 - Informacja o postępowaniu układowym
Brak wpisów
Rubryka 7 - Informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym
Brak wpisów
Rubryka 8 - Informacja o zawieszeniu działalności gospodarczej
Brak wpisów