FUNDACJA SIENNA

Stan na dzień 2025-04-18 godz. 07:59:26
Numer KRS: 0000700709
Numer REGON: 368582110
Numer NIP: 5272824947
Aktualna informacja wygenerowana na podstawie ogłoszeń zawartych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym
Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym2017-10-24
Ostatni wpis Nr wpisu15Data dokonania wpisu2024-06-27
Sygnatura akt[RDF/629011/24/240]
Oznaczenie sąduSYSTEM

Dział 1

Rubryka 1 - Dane podmiotu
1. Oznaczenie rodzaju organizacjiFUNDACJA2017-10-24 do dziś
3. NazwaFUNDACJA SIENNA2017-10-24 do dziś
5. Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?NIE2017-10-24 do dziś
6. Czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego?NIE2017-10-24 do dziś
Rubryka 2 - Siedziba i adres podmiotu
1. Siedzibakraj POLSKA województwo MAZOWIECKIE powiat WARSZAWA gmina WARSZAWA miejscowość WARSZAWA2017-10-24 do dziś
2. Adresmiejscowość WARSZAWA ulica UL. SIENNA nr domu 68/70 kod pocztowy 00-825 poczta WARSZAWA kraj POLSKA 2017-10-24 do dziś
Rubryka 3 - Jednostki terenowe lub oddziały
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacje o statucie
1. Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu129.08.20172017-10-24 do dziś
Rubryka 5
1. Czas, na jaki została utworzona organizacjaCZAS NIEOZNACZONY2017-10-24 do dziś
Rubryka 6 - Sposób powstania podmiotu
Brak wpisów
Rubryka 7 - Nie dotyczy
Brak wpisów
Rubryka 8 - Organ sprawujący nadzór
1. Nazwa organuMINISTER WŁAŚCIWY W SPRAWACH ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO2017-10-24 do dziś

Dział 2

Rubryka 1 - Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD2017-10-24 do dziś
2. Sposób reprezentacji podmiotuOŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAĆ MOŻE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, JEDNAKŻE W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 10000 ZŁ WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.2017-10-24 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaKUCZYŃSKA2017-10-24 do dziś
2. ImionaBOGNA JADWIGA2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymWICEPREZES ZARZĄDU2017-10-24 do dziś
21. Nazwisko\Nazwa lub firmaKUCZYŃSKI2017-10-24 do dziś
2. ImionaARKADIUSZ2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU2017-10-24 do dziś
31. Nazwisko\Nazwa lub firmaMAZUREK2017-10-24 do dziś
2. ImionaANNA MARIA2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymWICEPREZES ZARZĄDU2017-10-24 do dziś
Rubryka 2 - Organ nadzoru
1. Nazwa organuKOMISJA REWIZYJNA2017-10-24 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaBRANDYS2017-10-24 do dziś
2. ImionaPAWEŁ2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
21. Nazwisko\Nazwa lub firmaBAJAK2017-10-24 do dziś
2. ImionaANNA MONIKA2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
31. Nazwisko\Nazwa lub firmaSKAFIRIAK2017-10-24 do dziś
2. ImionaJÓZEF2017-10-24 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2017-10-24 do dziś
Rubryka 3 - Prokurenci
Brak wpisów

Dział 3

Rubryka 1 - Przedmiot działalności
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy190 04 Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH2017-10-24 do dziś
2. Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy155 2 OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA2017-10-24 do dziś
256 DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM2017-10-24 do dziś
359 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH2017-10-24 do dziś
468 2 WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI2017-10-24 do dziś
568 32 ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE2017-10-24 do dziś
679 DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE2017-10-24 do dziś
781 DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI2017-10-24 do dziś
885 52 POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ2017-10-24 do dziś
985 6 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ2017-10-24 do dziś
Rubryka 2 - Wzmianki o złożonych dokumentach
Rodzaj dokumentuNrData złożenia za okres od do
1. Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego1data złożenia 15.07.2019 okres OD 24.10.2017 DO 31.12.20172019-07-15 do dziś
2data złożenia 15.07.2019 okres OD 01.01.2018 DO 31.12.20182019-07-16 do dziś
3data złożenia 21.11.2022 okres OD 01.01.2019 DO 31.12.20192022-11-21 do dziś
4data złożenia 21.11.2022 okres OD 01.01.2020 DO 31.12.20202022-11-21 do dziś
5data złożenia 21.11.2022 okres OD 01.01.2021 DO 31.12.20212022-11-21 do dziś
6data złożenia 17.07.2023 okres OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-07-17 do dziś
7data złożenia 27.06.2024 okres OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-06-27 do dziś
3. Wzmianka o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego1OD 01.01.2019 DO 31.12.20192022-11-21 do dziś
2OD 01.01.2020 DO 31.12.20202022-11-21 do dziś
3OD 01.01.2021 DO 31.12.20212022-11-21 do dziś
4OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-07-17 do dziś
5OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-06-27 do dziś
Rubryka 3 - Cel działania organizacji
1. Cel działania organizacji- PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EWANGELIZACYJNEJ I MISYJNEJ - PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ, CHARYTATYWNEJ I OPIEKUŃCZEJ - PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, KULTURALNEJ I OŚWIATOWEJ2017-10-24 do dziś
Rubryka 4 - Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o dniu kończącym rok obrotowy
Brak wpisów

Dział 4

Rubryka 1 - Zaległości
Brak wpisów
Rubryka 2 - Wierzytelności
Brak wpisów
Rubryka 3 - Informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe albo o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości albo w postępowaniu restrukturyzacyjnym albo po prawomocnym umorzeniu postępowania restrukturyzacyjnego
Brak wpisów
Rubryka 4 - Umorzenie prowadzonej przeciwko podmiotowi egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych
Brak wpisów

Dział 5

Rubryka 1 - Kurator
Brak wpisów

Dział 6

Rubryka 1 - Likwidacja
Brak wpisów
Rubryka 2 - Informacja o rozwiązaniu organizacji
Brak wpisów
Rubryka 3 - Zarząd komisaryczny lub przymusowy lub przedstawiciel do prowadzenia bieżących spraw stowarzyszenia
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacja o połączeniu lub podziale
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o postępowaniu upadłościowym
Brak wpisów
Rubryka 6 - Informacja o postępowaniu układowym
Brak wpisów
Rubryka 7 - Informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym
Brak wpisów
Rubryka 8 - Informacja o zawieszeniu działalności gospodarczej
Brak wpisów