FUNDACJA AWIZO AKADEMIA WSPIERANIA INICJATYW ZAANGAŻOWANIA OBYWATELSKIEGO

Stan na dzień 2025-04-18 godz. 07:59:26
Numer KRS: 0000635820
Numer REGON: 365369248
Numer NIP: 6762513327
Aktualna informacja wygenerowana na podstawie ogłoszeń zawartych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym
Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym2016-09-09
Ostatni wpis Nr wpisu19Data dokonania wpisu2024-10-17
Sygnatura akt[RDF/683619/24/612]
Oznaczenie sąduSYSTEM

Dział 1

Rubryka 1 - Dane podmiotu
1. Oznaczenie rodzaju organizacjiFUNDACJA2016-09-09 do dziś
3. NazwaFUNDACJA AWIZO AKADEMIA WSPIERANIA INICJATYW ZAANGAŻOWANIA OBYWATELSKIEGO2017-02-03 do dziś
5. Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?NIE2016-09-09 do dziś
6. Czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego?NIE2016-09-09 do dziś
Rubryka 2 - Siedziba i adres podmiotu
1. Siedzibakraj POLSKA województwo MAŁOPOLSKIE powiat KRAKÓW gmina KRAKÓW miejscowość KRAKÓW2021-03-31 do dziś
2. Adresmiejscowość KRAKÓW ulica UL. GARBARSKA nr domu 5 nr lokalu 6 kod pocztowy 31-131 poczta KRAKÓW kraj POLSKA 2024-05-15 do dziś
Rubryka 3 - Jednostki terenowe lub oddziały
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacje o statucie
1. Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu109.08.2016R.2016-09-09 do dziś
203.11.2016 - ZMIENIONO: NAGŁÓWEK, § 1 UST. 1, 5. 09.01.2017 - ZMIENIONO: NAGŁÓWEK, § 1 UST. 1, 5.2017-02-03 do dziś
301.02.2021 R., ZMIANA § 1 UST. 52021-03-31 do dziś
427.04.2024, PAR. 1 UST. 11 I 12; PAR. 9; PAR. 13A2024-05-17 do dziś
Rubryka 5
1. Czas, na jaki została utworzona organizacjaCZAS NIEOZNACZONY2016-09-09 do dziś
Rubryka 6 - Sposób powstania podmiotu
Brak wpisów
Rubryka 7 - Nie dotyczy
Brak wpisów
Rubryka 8 - Organ sprawujący nadzór
1. Nazwa organuMINISTER ROZWOJU, PREZYDENT MIASTA KRAKOWA2016-09-09 do dziś

Dział 2

Rubryka 1 - Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD2016-09-09 do dziś
2. Sposób reprezentacji podmiotu1. W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU. 2. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, Z TYM, ŻE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 10.000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ZŁOTYCH - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES. W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH UWZGLĘDNIA SIĘ ICH SUMĘ ZA OKRES ROKU.2016-09-09 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaPOSPUŁA2018-02-22 do dziś
2. ImionaDAMIAN ANDRZEJ2018-02-22 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2018-02-22 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU2018-02-22 do dziś
Rubryka 2 - Organ nadzoru
Brak wpisów
Rubryka 3 - Prokurenci
Brak wpisów

Dział 3

Rubryka 1 - Przedmiot działalności
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy188 99 Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2024-05-15 do dziś
2. Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy168 20 Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI2016-09-09 do dziś
268 31 Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI2016-09-09 do dziś
368 32 Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE2016-09-09 do dziś
482 11 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA2016-09-09 do dziś
582 19 Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA2016-09-09 do dziś
682 30 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW2016-09-09 do dziś
782 91 Z DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE2016-09-09 do dziś
882 99 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2016-09-09 do dziś
985 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE2016-09-09 do dziś
Rubryka 2 - Wzmianki o złożonych dokumentach
Rodzaj dokumentuNrData złożenia za okres od do
1. Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego1data złożenia 27.08.2020 okres OD 01.01.2018 DO 31.12.20182020-08-27 do dziś
2data złożenia 01.09.2020 okres OD 09.09.2016 DO 31.12.20172020-09-08 do dziś
3data złożenia 03.08.2021 okres OD 01.01.2020 DO 31.12.20202021-08-03 do dziś
4data złożenia 21.12.2021 okres OD 01.01.2019 DO 31.12.20192021-12-21 do dziś
5data złożenia 30.05.2023 okres OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-05-30 do dziś
6data złożenia 20.07.2023 okres OD 01.01.2021 DO 31.12.20212023-07-20 do dziś
7data złożenia 17.10.2024 okres OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-10-17 do dziś
8data złożenia 17.10.2024 okres OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-10-17 do dziś
3. Wzmianka o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego1OD 01.01.2021 DO 31.12.20212023-07-20 do dziś
Rubryka 3 - Cel działania organizacji
1. Cel działania organizacjiCELEM FUNDACJ JEST: 1) PROMOCJA I WSPIERANIE INICJATYW I DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU WDRAŻANIE LUB OPRACOWYWANIE INNOWACYJUNYCH TECHNOLOGII I ROZWIĄZAŃ, 2)DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ TECHNIKI, WYNALAZCZOŚCI I INNOWACYJNOŚCI ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ, 3)REALIZACJA CELÓW SPOŁECZNE I GOSPODARCZO UŻYTECZNYCH W ZAKRESIE: OCHRONY ZDROWIA, ROZWOJU GOSPODARKI I NAUKI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, KULTURY I SZTUKI, OPIEKI I POMOCY SPOŁECZNEJ, OCHRONY ŚRODOWISKA ORAZ OPIEKI NAD ZABYTKAMI, 4)ORGANIZOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, NAUKOWEJ I OŚWIATY, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIEDZINIE MUZYKI, KINEMATOGRAFII ORAZ INICJATYW KULTURALNYCH SPOŁECZNIE SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI DEMOKRACJI I INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ, 5)WSPIERANIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ORGANIZACJĘ SZKOLEŃ, WYDARZEŃ KULTURALNYCH, DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNĄ, POMOC SPOŁECZNĄ OSOBOM BĘDĄCYM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ, 6)PROMOCJA I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ DOSTĘPNEGO BUDOWNICTWA MIESZKALNEGO, PROMOCJA I EDUKACJA W ZAKRESIE PRAWA MIESZKANIOWEGO, INNA DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ LOKATORÓW, CZŁONKÓW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I SPÓŁDZILCÓW, DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE MIESZKALNICTWA, 7)PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI WYDAWNICZEJ W TYM WYDAWNICTW MUZYCZNYCH, PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, OŚWIATOWEJ, WYCHOWAWCZEJ, 8)DZIAŁALNOŚĆ NA POLU POMOCY SPOŁECZNEJ, W TYM POMOCY RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ORAZ WYRÓWANIA SZANSTYCH RODZIN I OSÓB, 9)PODEJMOWANIE DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ INTEGRACJI I REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM, 10)DZIAŁALNOŚĆ CHRYTATYWNA, 11)DZIAŁALNOŚĆ NA POLU PODTRZYMYWANIA I UPOWSZECHNIANIA TRADYCJI NARODOWEJ, PIELĘGNOWANIA POLSKOŚCI ORAZ ROZWOJU ŚWIADOMOŚCI NARODOWEJ, OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ, DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ MNIEJSZOŚCI NARODOWYCH I ETNICZNYCH ORAZ JĘZYKA REGIONALNEGO, POZOSTAŁA CZĘŚĆ CELU W STATUCIE,2016-09-09 do dziś
Rubryka 4 - Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o dniu kończącym rok obrotowy
Brak wpisów

Dział 4

Rubryka 1 - Zaległości
Brak wpisów
Rubryka 2 - Wierzytelności
Brak wpisów
Rubryka 3 - Informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe albo o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości albo w postępowaniu restrukturyzacyjnym albo po prawomocnym umorzeniu postępowania restrukturyzacyjnego
Brak wpisów
Rubryka 4 - Umorzenie prowadzonej przeciwko podmiotowi egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych
Brak wpisów

Dział 5

Rubryka 1 - Kurator
Brak wpisów

Dział 6

Rubryka 1 - Likwidacja
Brak wpisów
Rubryka 2 - Informacja o rozwiązaniu organizacji
Brak wpisów
Rubryka 3 - Zarząd komisaryczny lub przymusowy lub przedstawiciel do prowadzenia bieżących spraw stowarzyszenia
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacja o połączeniu lub podziale
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o postępowaniu upadłościowym
Brak wpisów
Rubryka 6 - Informacja o postępowaniu układowym
Brak wpisów
Rubryka 7 - Informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym
Brak wpisów
Rubryka 8 - Informacja o zawieszeniu działalności gospodarczej
Brak wpisów