FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AQUILA

Stan na dzień 2025-04-18 godz. 07:59:26
Numer KRS: 0000620799
Numer REGON: 364630124
Numer NIP: 8971824914
Aktualna informacja wygenerowana na podstawie ogłoszeń zawartych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym
Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym2016-06-02
Ostatni wpis Nr wpisu16Data dokonania wpisu2024-06-08
Sygnatura akt[RDF/611351/24/533]
Oznaczenie sąduSYSTEM

Dział 1

Rubryka 1 - Dane podmiotu
1. Oznaczenie rodzaju organizacjiFUNDACJA2016-06-02 do dziś
3. NazwaFUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AQUILA2016-06-02 do dziś
5. Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?NIE2016-06-02 do dziś
6. Czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego?NIE2016-06-02 do dziś
Rubryka 2 - Siedziba i adres podmiotu
1. Siedzibakraj POLSKA województwo DOLNOŚLĄSKIE powiat WROCŁAW gmina WROCŁAW miejscowość WROCŁAW2016-06-02 do dziś
2. Adresmiejscowość WROCŁAW ulica UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO nr domu 74 kod pocztowy 50-020 poczta WROCŁAW kraj POLSKA 2016-06-02 do dziś
Rubryka 3 - Jednostki terenowe lub oddziały
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacje o statucie
1. Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu129.04.2016 R.; 20.05.2016 R. - PRZYJĘTO STATUT W NOWYM BRZMIENIU.2016-06-02 do dziś
Rubryka 5
1. Czas, na jaki została utworzona organizacjaCZAS NIEOZNACZONY2016-06-02 do dziś
Rubryka 6 - Sposób powstania podmiotu
Brak wpisów
Rubryka 7 - Nie dotyczy
Brak wpisów
Rubryka 8 - Organ sprawujący nadzór
1. Nazwa organuMINISTER ROZWOJU2016-06-02 do dziś

Dział 2

Rubryka 1 - Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD FUNDACJI2016-06-02 do dziś
2. Sposób reprezentacji podmiotuDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO LUB DWUOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU TRZYOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW SAMODZIELNIE W IMIENIU FUNDACJI, NATOMIAST POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU SĄ UPRAWNIENI DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.2016-06-02 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaGALEJ2016-06-02 do dziś
2. ImionaRENATA JOANNA2016-06-02 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2016-06-02 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU2016-06-02 do dziś
Rubryka 2 - Organ nadzoru
Brak wpisów
Rubryka 3 - Prokurenci
Brak wpisów

Dział 3

Rubryka 1 - Przedmiot działalności
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy170 22 Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA2016-06-02 do dziś
2. Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy182 99 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2016-06-02 do dziś
285 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE2016-06-02 do dziś
385 60 Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ2016-06-02 do dziś
471 20 B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE2016-06-02 do dziś
573 20 Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ2016-06-02 do dziś
674 90 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2016-06-02 do dziś
762 01 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM2016-06-02 do dziś
874 30 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI2016-06-02 do dziś
994 99 Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2016-06-02 do dziś
Rubryka 2 - Wzmianki o złożonych dokumentach
Rodzaj dokumentuNrData złożenia za okres od do
1. Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego1data złożenia 14.07.2017 okres OD 29.04.2016 DO 31.12.20162017-08-23 do dziś
2data złożenia 14.07.2018 okres OD 01.01.2017 DO 31.12.20172018-07-15 do dziś
3data złożenia 15.07.2018 okres OD 01.01.2017 DO 31.12.20172018-07-16 do dziś
4data złożenia 22.07.2020 okres OD 01.01.2018 DO 31.12.20182020-07-22 do dziś
5data złożenia 17.10.2020 okres OD 01.01.2019 DO 31.12.20192020-10-17 do dziś
6data złożenia 30.09.2021 okres OD 01.01.2020 DO 31.12.20202021-09-30 do dziś
7data złożenia 01.09.2022 okres OD 01.01.2021 DO 31.12.20212022-09-01 do dziś
8data złożenia 08.06.2024 okres OD 01.01.2022 DO 31.12.20222024-06-08 do dziś
9data złożenia 08.06.2024 okres OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-06-08 do dziś
3. Wzmianka o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego1OD 29.04.2016 DO 31.12.20162017-08-23 do dziś
2OD 01.01.2017 DO 31.12.20172018-07-15 do dziś
3OD 01.01.2017 DO 31.12.20172018-07-16 do dziś
4OD 01.01.2018 DO 31.12.20182020-07-22 do dziś
5OD 01.01.2022 DO 31.12.20222024-06-08 do dziś
6OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-06-08 do dziś
Rubryka 3 - Cel działania organizacji
1. Cel działania organizacji1. DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU POLSKIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I POPRAWY JAKOŚCI ZARZĄDZANIA. 2. BADANIA I ROZWÓJ NOWOCZESNYCH METOD POPRAWY EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW ZARZĄDCZYCH W POLSKICH FIRMACH I ORGANIZACJACH. 3. BADANIA I ROZWÓJ NAD NARZĘDZIAMI I METODAMI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ PROCESÓW BIZNESOWYCH, ZARZĄDCZYCH ORAZ WSPOMAGAJĄCYCH FUNKCJONUJĄCYCH W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH I INNYCH ORGANIZACJACH. 4. BADANIA I ROZWÓJ NAD NARZĘDZIAMI I METODAMI MAJĄCYMI NA CELU PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI PROJAKOŚCIOWEJ W POLSKICH FIRMACH I ORGANIZACJACH. 5. BADANIA I ROZWÓJ NARZĘDZI MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ EFEKTYWNOŚCI ŚRODOWISKOWEJ SYSTEMÓW I PROCESÓW REALIZOWANYCH W POLSKICH FIRMACH I ORGANIZACJACH. 6. BADANIA I ROZWÓJ NARZĘDZI MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW I PROCESÓW REALIZOWANYCH W POLSKICH FIRMACH I ORGANIZACJACH. 7. AKTYWIZACJA ZAWODOWA, ROZWÓJ KWALIFIKACJI, WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI MŁODZIEŻY. 8. AKTYWIZACJA ZAWODOWA, ROZWÓJ KWALIFIKACJI, WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI ORAZ POPRAWA SYTUACJI NA RYNKU PRACY STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW. 9. PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI W ZAKRESIE PROWADZENIA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI (WŁASNA FIRMA) WŚRÓD STUDENTÓW, ABSOLWENTÓW UCZELNI WYŻSZYCH ORAZ SZKÓŁ ŚREDNICH ORAZ INNYCH GRUP SPOŁECZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI MAJĄCYCH GORSZĄ POZYCJĘ NA RYNKU PRACY. 10. DZIAŁANIA NA RZECZ ZWIĘKSZENIA MOBILNOŚCI ZAWODOWEJ, SAMOZATRUDNIENIA, TWORZENIA NOWYCH MIEJSC PRACY ORAZ ADAPTACJI PRACOWNIKÓW, PRZEDSIĘBIORSTW I PRZEDSIĘBIORCÓW DO ZMIAN. 11. DZIAŁANIA WSPOMAGAJĄCE ROZWÓJ GOSPODARCZY, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INNOWACYJNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ. 12. DZIAŁANIA NA RZECZ TRWAŁEJ INTEGRACJI ORAZ REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM. 13. MONITOROWANIE, INICJOWANIE ORAZ KSZTAŁTOWANIE REFORM SYSTEMÓW I STRUKTUR W WYBRANYCH OBSZARACH POLITYK PUBLICZNYCH. CIĄG DALSZY W § 9 STATUTU FUNDACJI.2016-06-02 do dziś
Rubryka 4 - Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o dniu kończącym rok obrotowy
Brak wpisów

Dział 4

Rubryka 1 - Zaległości
Brak wpisów
Rubryka 2 - Wierzytelności
Brak wpisów
Rubryka 3 - Informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe albo o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości albo w postępowaniu restrukturyzacyjnym albo po prawomocnym umorzeniu postępowania restrukturyzacyjnego
Brak wpisów
Rubryka 4 - Umorzenie prowadzonej przeciwko podmiotowi egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych
Brak wpisów

Dział 5

Rubryka 1 - Kurator
Brak wpisów

Dział 6

Rubryka 1 - Likwidacja
Brak wpisów
Rubryka 2 - Informacja o rozwiązaniu organizacji
Brak wpisów
Rubryka 3 - Zarząd komisaryczny lub przymusowy lub przedstawiciel do prowadzenia bieżących spraw stowarzyszenia
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacja o połączeniu lub podziale
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o postępowaniu upadłościowym
Brak wpisów
Rubryka 6 - Informacja o postępowaniu układowym
Brak wpisów
Rubryka 7 - Informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym
Brak wpisów
Rubryka 8 - Informacja o zawieszeniu działalności gospodarczej
Brak wpisów