„FUNDACJA SODIR”

Stan na dzień 2025-04-18 godz. 07:59:26
Numer KRS: 0000505118
Numer REGON: 147196220
Aktualna informacja wygenerowana na podstawie ogłoszeń zawartych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym
Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym2014-04-07
Ostatni wpis Nr wpisu13Data dokonania wpisu2024-06-11
Sygnatura akt[RDF/612585/24/269]
Oznaczenie sąduSYSTEM

Dział 1

Rubryka 1 - Dane podmiotu
1. Oznaczenie rodzaju organizacjiFUNDACJA2014-04-07 do dziś
3. Nazwa„FUNDACJA SODIR”2014-04-07 do dziś
5. Czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej?NIE2014-04-07 do dziś
6. Czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego?NIE2014-04-07 do dziś
Rubryka 2 - Siedziba i adres podmiotu
1. Siedzibakraj POLSKA województwo MAZOWIECKIE powiat RADOM gmina RADOM miejscowość RADOM2015-11-06 do dziś
2. Adresmiejscowość RADOM ulica UL. GŁÓWNA nr domu 12 nr lokalu 28-35 kod pocztowy 26-600 poczta RADOM kraj POLSKA 2015-11-06 do dziś
Rubryka 3 - Jednostki terenowe lub oddziały
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacje o statucie
1. Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu122.01.2014 R. - ZMIANA STATUTU: 28.03.2014 R., ZMIANA: PAR. 8 PKT. 11, PAR. 8 PKT. 19, PAR. 15, PAR. 17, PAR. 19, PAR. 30 UST. 2, PAR. 30 UST. 3 PKT. C, PAR. 30 UST. 4, PAR. 332014-04-07 do dziś
Rubryka 5
1. Czas, na jaki została utworzona organizacjaCZAS NIEOZNACZONY2014-04-07 do dziś
Rubryka 6 - Sposób powstania podmiotu
Brak wpisów
Rubryka 7 - Nie dotyczy
Brak wpisów
Rubryka 8 - Organ sprawujący nadzór
1. Nazwa organuWŁAŚCIWY MINISTER DS. ZDROWIA, PREZYDENT MIASTA RADOMIA2014-04-07 do dziś

Dział 2

Rubryka 1 - Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD2014-04-07 do dziś
2. Sposób reprezentacji podmiotuOŚWIADCZENIA WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH SKŁADAC MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.2014-04-07 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaDOMŻALSKA ŁYSZCZ2022-08-17 do dziś
2. ImionaAGNIESZKA2022-08-17 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2022-08-17 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU2022-08-17 do dziś
21. Nazwisko\Nazwa lub firmaWĄSIKOWSKA2014-04-07 do dziś
2. ImionaELŻBIETA2014-04-07 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2014-04-07 do dziś
5. Funkcja w organie reprezentującymCZŁONEK ZARZĄDU2014-04-07 do dziś
Rubryka 2 - Organ nadzoru
1. Nazwa organuRADA FUNDACJI2014-04-07 do dziś
Podrubryka 1
Dane osób wchodzących w skład organu
11. Nazwisko\Nazwa lub firmaGAJEK2022-08-17 do dziś
2. ImionaKINGA2022-08-17 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2022-08-17 do dziś
21. Nazwisko\Nazwa lub firmaZGRZEBNIAK2022-08-17 do dziś
2. ImionaANNA2022-08-17 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2022-08-17 do dziś
31. Nazwisko\Nazwa lub firmaODZIMEK2014-06-04 do dziś
2. ImionaBOGUMIŁA MAŁGORZATA2014-06-04 do dziś
3. Numer PESEL\REGON***********2014-06-04 do dziś
Rubryka 3 - Prokurenci
Brak wpisów

Dział 3

Rubryka 1 - Przedmiot działalności
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy186 21 Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA2014-04-07 do dziś
268 20 Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI2014-04-07 do dziś
347 74 Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC ORTOPEDYCZNE, PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH2014-04-07 do dziś
493 29 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ROZRYWKOWA I REKREACYJNA2014-04-07 do dziś
585 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE2014-04-07 do dziś
685 60 Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ2014-04-07 do dziś
786 90 A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA2014-04-07 do dziś
886 90 E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2014-04-07 do dziś
988 99 Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA2014-04-07 do dziś
1086 22 Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA2015-11-06 do dziś
Rubryka 2 - Wzmianki o złożonych dokumentach
Rodzaj dokumentuNrData złożenia za okres od do
1. Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego1data złożenia 30.03.2019 okres OD 01.01.2017 DO 31.12.20172019-03-30 do dziś
2data złożenia 30.03.2019 okres OD 01.01.2018 DO 31.12.20182019-03-30 do dziś
3data złożenia 13.05.2020 okres OD 01.01.2019 DO 31.12.20192020-05-13 do dziś
4data złożenia 24.03.2021 okres OD 01.01.2020 DO 31.12.20202021-03-24 do dziś
5data złożenia 21.04.2022 okres OD 01.01.2021 DO 31.12.20212022-04-21 do dziś
6data złożenia 31.03.2023 okres OD 01.01.2022 DO 31.12.20222023-03-31 do dziś
7data złożenia 11.06.2024 okres OD 01.01.2023 DO 31.12.20232024-06-11 do dziś
Rubryka 3 - Cel działania organizacji
1. Cel działania organizacji1. WYKONYWANIE ZADAŃ W ZAKRESIE OCHRONY ZDROWIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ZAGROŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 2.ZABEZPIECZENIE OPIEKI MEDYCZNEJ OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM I ZAGROŻONYM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ POPRZEZ PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ W ZAKRESIE: A) PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ, B)SPECJALISTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ, C)MEDYCYNY PRACY, D)REHABILITACJI LECZNICZEJ, E)OPIEKI PALIATYWNEJ ORAZ PIELĘGNIARSTWA ŚRODOWISKOWEGO, F)DIAGNOSTYKI ANALITYCZNEJ I OBRAZOWEJ. 3.DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ZAGROŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 4.SPRAWOWANIE OPIEKI NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI (DZIEĆMI, MŁODZIEŻĄ, OSOBAMI DOROSŁYMI), UDZIELANIE IM POMOCY W PODNOSZENIU WYKSZTAŁCENIA I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, 5.DIAGNOZOWANIE PSYCHOLOGICZNE, LOGOPEDYCZNE I PEDAGOGICZNE, 6.UDZIELANIE POMOCY I PORADY MEDYCZNEJ, PSYCHOLOGICZNEJ, LOGOPEDYCZNEJ I PEDAGOGICZNEJ, 7.WSPIERANIE DZIAŁANIA RODZICÓW NA RZECZ NIEPEŁNOSPRAWNEGO DZIECKA, TERAPEUTYCZNE ODDZIAŁYWANIE NA RODZINĘ DZIECKA I PRZYGOTOWANIE JEJ DO PRACY REHABILITACYJNEJ, 8.PROPAGOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE PROBLEMÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, 9.PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJA ZAWODOWA POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY LUB ZAGROŻONYCH ZWOLNIENIEM Z PRACY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ZAGROŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 10.PROWADZENIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE PROMOCJI ZDROWIA ORAZ PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ I SPOŁECZNEJ, 11.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ, 12.UPOWSZECHNIANIE PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ, 13.ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ I POMOC FINANSOWA W SZKOLENIU KADR DLA SŁUŻBY ZDROWIA, 14.FINANSOWANIE I ORGANIZACYJNE WSPIERANIE WSPÓŁPRACY I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ KADRY MEDYCZNEJ Z WSZELKIMI ORGANIZACJAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI. DALSZY CIĄG CELU PAR. 8 STATUTU.2014-04-07 do dziś
Rubryka 4 - Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o dniu kończącym rok obrotowy
Brak wpisów

Dział 4

Rubryka 1 - Zaległości
Brak wpisów
Rubryka 2 - Wierzytelności
Brak wpisów
Rubryka 3 - Informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości na podstawie art. 13 ustawy z 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe albo o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości albo w postępowaniu restrukturyzacyjnym albo po prawomocnym umorzeniu postępowania restrukturyzacyjnego
Brak wpisów
Rubryka 4 - Umorzenie prowadzonej przeciwko podmiotowi egzekucji z uwagi na fakt, że z egzekucji nie uzyska się sumy wyższej od kosztów egzekucyjnych
Brak wpisów

Dział 5

Rubryka 1 - Kurator
Brak wpisów

Dział 6

Rubryka 1 - Likwidacja
Brak wpisów
Rubryka 2 - Informacja o rozwiązaniu organizacji
Brak wpisów
Rubryka 3 - Zarząd komisaryczny lub przymusowy lub przedstawiciel do prowadzenia bieżących spraw stowarzyszenia
Brak wpisów
Rubryka 4 - Informacja o połączeniu lub podziale
Brak wpisów
Rubryka 5 - Informacja o postępowaniu upadłościowym
Brak wpisów
Rubryka 6 - Informacja o postępowaniu układowym
Brak wpisów
Rubryka 7 - Informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym
Brak wpisów
Rubryka 8 - Informacja o zawieszeniu działalności gospodarczej
Brak wpisów